Вместо това обаче я преместиха горе на Цариградско шосе, тъй като имало едни луксозни имоти, експоцентрове и хотели, на които щяла да им се вдигне цената с достъп до метро. Тази спирка практически е неизползваема за хората, тъй като трябва да катерят един баир по кална пътечка, между храсталаци и буреняци. Разбира се, ние се разбунтувахме срещу това, че нямаме достъп до станция №19. След дълги разправии арх. Диков обеща в ефира на ТВ7, че ще ни постоят тунел.
Това става миналата година. Кротнахме се, Диков обеща да бъде готов с пускането на продължението на метрото до летището. Чакаме си ние, баламите, пуснаха продължението. Следващата метростанция №20 се оказа буквално изкендзана в нищото между Дружба 1 и Дружба - 2, но - забележете - около нея парцелите са разчистени и готови за строителство. Кой ги е закупил и за колко, не се знае. Както и да е, въпросът е, че до МС№20 трябва да се пътува с рейс (цена 1 лев билета или по-скъпа месечна карта) или чрез дълго ходене пеша и губене на време. Затова ние си чакахме тунела към МС №19, който по план трябваше да бъде готов тези дни. Готов, ама другия път!
Пускам две снимки, за да видите за какво става въпрос. На първата се вижда, че тунелът още се строи. Втората показва достъпа до тунела - трябваше да има някакъв асфалтов път, обаче го е хванала липсата. Въобще - мила родна картинка и к*р за дружбенци.
Станил Йотов, Фейсбук
Няма коментари:
Публикуване на коментар