loading...

сряда, 23 август 2023 г.

Изчезналото момиче от "Дружба": Родителите ми ме пребиваха и ме държаха гладна

Със сайта на "Дружба" 2 се свърза Мария Ценкова. Момичето от "Дружба", което беше обявено за изчезнало от родителите му.

Подробности може да видите ТУК

Ето, какво написа Мария Ценкова до сайта ни:

Здравейте! Аз съм Мария Ценкова, момичето което беше под издирване. Моля, да бъде изтрита публикацията, от сайта ви. Статията, която сте публикували, е основана на думите на алкохолици, които ме пребиваха в продължение на 5 години, заключваха, оставяха гладна...Надявам се да бъдете разбрани и да махнете тази статия, основана на лъжите на "родителите ми", ако въобще мога да ги нарека такива. Моля, преди да публикувате такива статии, убедете се, че имате вярна информация!

От сайта на "Дружба" 2 ще търсим и двете страни и поне за момента не се ангажираме с категорична позиция по случая.
 
ПОДКРЕПЕТЕ ИСТИНСКАТА ЖУРНАЛИСТИКА, КАТО ОТДЕЛИТЕ СИМВОЛИЧНА СУМА НА МЕСЕЦ. ТАКА ЩЕ МОЖЕМ ДА ПРАВИМ РАЗСЛЕДВАНИЯ, ВИДЕА И ИНТЕРВЮТА ЗА ВАС. ТОВА Е ИСТИНСКАТА ЖУРНАЛИСТИКА! 

Become a Patron!


Няма коментари :

Публикуване на коментар