loading...

вторник, 22 август 2023 г.

От 8-о РУ-СДВР откриха изчезналата от "Дружба" 17-годишна Мария Ценкова

Изчезнала девойка на 17 години откриха от 8-о РУ-СДВР. Случаят е доста заплетен, но по думите на майката, става въпрос за наркотици.

Тази сутрин майката я обяви за изчезнала във фейсбук: 

Моля, помогнете! Дъщеря ми Мария Ценкова е в неизвестност от 17 август 2023 г. На 17 години е и е видяна последно в гр. София, жк Дружба. 

Някой, ако има информация, моля звънете или на 112! Около 16.30 часа майката заяви пред Столица.bg, че дъщеря й е задържана в 8-о РУ-СДВР, "Дружба", и до 20 минути ще бъде пусната. 

Жената разказа, че след като бащата на Мария е подал сигнал в полицията, дъщеря им писала, да не я търсят. Родителите обаче били притеснени, защото момичето от отлична ученичка е останала на поправителен и редовно се въртяла около 108-о училище в "Люлин" с доста съмнителна компания.

4 коментара :

  1. Здравейте!Аз съм Мария Ценкова, момичето което беше под издирване.Моля, да бъде изтрита публикацията,от сайта ви. Статията,която сте публикували,е основана на думите на алкохолици,които ме пребиваха в продължение на 5 години, заключваха,оставяха гладна...Надявам се да бъдете разбрани и да махнете тази статия,основана на лъжите на"родителите ми",ако въобще мога да ги нарека такива. Моля, преди да публикувате такива статии, убедете се, че имате вярна информация!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм майката на Мария.
      Тя никога не е била бита и заключване.
      Немога да повярвам,че се държи по този начин.
      Тест за наркотици ще покаже истината.
      Хора пазете си децата, навън стана страшно най вече за наивните деца като нашето.

      Изтриване
  2. Привлечете Детска Педагогическа Експертиза. Тя е непълнолетна. Около 108 наистина в Люлин има наркомани. То в целия Люлин е пълно с наркомани. Педагозите да приберат момичето в пансионат до разрешаване на проблема с родителите.

    ОтговорИзтриване
  3. само дето 108мо училище е в Дружба 1!

    ОтговорИзтриване