loading...

петък, 3 ноември 2023 г.

Инж. Николай Бендурски: Няма да спестим и тази истина, какво може да се случи в район "Искър"

Инж. Николай Бендурски не се поколеба да разкрие и тази истина, като част от обещанието, което даде в самото начало на предизборната кампания. Бендурски каза, че и доброто и лошото ще стане достояние на хората. Сега кампанията се закрива, така както и беше открита - С ИСТИНАТА!

Уважаеми приятели,

Ние от ПП "Има Такъв Народ" винаги сме били за истината и винаги ще казваме истината, дори понякога от това да страдаме.

Много хора ме търсят за съвет и ме питат как бих гласувал аз. Аз и ние от ПП "Има Такъв Народ" няма да Ви кажем за кого да гласувате. Ще Ви казваме истината за лошите, но и за хубавите неща, а за кого ще гласувате ще си решите Вие.

Заявявам, че никога и под никаква форма не съм изразявал подкрепа за който и да е от кандидатите за кмет на район „Искър“, и никога не съм казал на някого да гласува за този или да не гласува за онзи, а и нямам такова право. Конституционно право е на Вас, всички българи, да дадете своя глас за този за който прецените.

Следва балотаж в Неделя както за кмет на София така и за кмет на район „Искър“.

Ще Ви кажа какво се случи през последната седмица?

Първият който потърси подкрепа от ПП "Има Такъв Народ" беше кандидатът на ГЕРБ-СДС. Досегашния кмет на район „Искър“ Ивайло Цеков, типично в стила на ГЕРБ, се опита да ни „натисне“ чрез по-високопоставени хора от структурата на ИТН. Уви, лично Слави Трифонов и Тошко Йорданов са упълномощили нас, координаторите по райони, да защитаваме интересите на жителите по места. В крайна сметка се свързахме и проведохме среща. На тази среща г-н Цеков се опита да ме убеди да го подкрепим на предстоящия балотаж. Заяви, че е харесал предизборните идеи на ИТН и има желание да реализира част от тях в предстоящия мандат и разбира се с наша помощ.

Сигурно много от Вас ще си кажат „Този го е насапунисал нещо“.

Знам, че сега всеки ще ни каже това което искаме да чуем, а после „я камилата, я камиларя“.

В интерес на обективната истина е да кажем, че в предишната предизборна кампания през 2019 година Цеков обеща, че няма да позволи презастрояване, но застрояването е факт и то без да бъдат осигурени необходимите здравни заведения, детски градини, места за отдих и спорт, работни места, пътна инфраструктура и всичко това което отбелязах в моята предизборна кампания. За близо 3 мандата като кмет на район „Искър“, с кмет на София зад гърба си и с голямо влияние в СОС(Столичен общински съвет), Цеков можеше да свърши много работа, но и нямаше кой да го контролира. Едва ли някой ще отрече, че направи и доста бели.

За кандидатът на ПП-ДБ-СС Ясен Русев получавам призиви за подкрепа от мои познати и приятели. Аз никога не съм се срещал и разговарял с него и нямам пряко мнение. Казват ми, че бил умен, красив, добър, работлив и искал да оправи "Дружба". То няма как да е друго, все пак е издигнат от „Продължаваме промяната“ – умните и красивите. Хора от неговия екип така и не пожелаха да се срещнем.

Къде изненадващо, къде не, но единственият който открито и в лична среща с мен агитира за подкрепа към Русев беше кандидатът за кмет от БСП г-н Борис Цветков. Даже не смятам и да говоря за това, че хора с леви убеждения агитират за такива с десни. Няма да коментирам и че за кмет на София се изправят един срещу друг кандидатът на БСП и ПП-ДБ-СС. От думите му разбрах, че е по-добре да се подкрепи „новото момче“ вместо стария кмет. Попитах го дали познава добре Русев и дали знае нещо за неговия екип, а отговорът беше, че се познават от два-три дена. Странно! Как човек с толкова политически опит като Борис Цветков се доверява на някого когото познава едва от три дни?

Ситуацията през моята призма е следната: Кандидат от ПП-ДБ-СС е Ясен Русев който всъщност е от Русе и е учил във Варна и Виена, но живее в "Дружба". Умен, красив, работлив и иска да оправи Дружба. Умее да кара хората да му вярват, макар и за три дни.

Първо! Знаете ли на какво ми прилича това? Това ми прилича на Киро и Асен в служебното правителство. Умни, красиви, учили в Харвард, хората ги харесваха. И какво стана? Казаха, че ще ни оправят и го направиха, но в другия смисъл на думата. Направиха повече бели за 2 години от колкото ГЕРБ за 10.

Някой намери ли приликите или само аз?

Второ! Хипотетично е възможно Васил Терзиев от ПП-ДБ-СС да стане кмет на София. Сигурно е, че от ПП-ДБ-СС имат най-голям брой общински съветници – 23-ма. И това което може да се получи е, че ако действията на ПП следват онзи запис, който Радостин Василев „извади“, а те го следват, то няма какво да ги спре да си правят каквото поискат с район „Искър“. Ще има абсолютна липса на контрол, всъщност така беше и при Цеков и това го казвам във връзка с презастрояването. Сега някой ще каже, че общинският съвет е 61 мандата, а от ПП-ДБ-СС имат едва 23 и това не е мнозинство. Пак ще отговоря хипотетично. Мандатите на БСП са 9 и заедно с тези на ПП-ДБ-СС са равни на 32, което е мнозинство. С други думи Борис Цветков и Ясен Русев могат да осигурят мнозинство в СОС и ако Васил Терзиев бъде избран за кмет на София, тогава няма кой и как да спре каквото и да е.

Трето! Хипотетично е възможно Г-н Русев да е различен от лидерите на ПП и наистина да желае промяна. Обаче, парите които му бяха предоставени за кампания ще трябва да ги връща. Ние в България имаме една поговорка – Безплатен обяд няма!

Едва ли Г-н Русев ще устиска на натиска на Терзиев и СОС.

От както съм в структурите на ИТН се е случвало да не одобрявам решения на Слави Трифонов. До такава степен съм се ядосвал, че ми е идвало да се откажа, но нито веднъж не съм бил прав. Всяко решение на Слави е било правилно и това нещо се е доказвало с времето. И сега когато изборът е много сложен, аз отново ще му се доверя.

Ето какво каза Г-н Трифонов преди няколко дни:

Противно на очакванията на някои политически партии, резултатите на "Има такъв народ" от местните избори са логично добри. И логично ще стават още по-добри.

Използвам случая да благодаря на всички гласували за "Има такъв народ" и на всички участници от структурите на "Има такъв народ".

Благодаря Ви за Вашата гражданска позиция, за Вашата смелост, достойнство и отговорност. Благодаря Ви, за мен е чест!

Това, което ни очаква, е поредица от битки за установяване на нормален и достоен живот в нашата прекрасна родина. И ние ще ги проведем, защото това може да е път изпълнен с трудности, но целта оправдава средствата.

Следва балотаж в неделя.

Уважаеми съграждани, които сте гласували за Има такъв народ, вярвам и съм убеден, че Вие имате достатъчно самосъзнание и чувство за отговорност, за да знаете за кого да гласувате. Това е Ваше гражданско право.

Мога да Ви кажа какво мисля аз. Не подкрепям и никога няма да подкрепям сегашното ръководство на Продължаваме промяната. И ще Ви кажа защо. Защото са безсрамни лъжци. Защото се мислят за повече от останалите. Мислят се за специални и богоизбрани. Мислят си, че всичко им е позволено. А всички нас, останалите, ни мислят за втора категория хора. Те безусловно са се самозабравили. Те неслучайно бяха наречени шарлатани и както казах, когато ги свалих от власт предния път - те за нищо на света не трябва да се докосват до власт!

Така мисля аз. Конкретно в София моят избор за кмет се казва Ваня Григорова. След като ПП имат голямо представителство в общинския съвет, кметът, за нищо на света, не трябва да е пак от ПП - за да има взаимен контрол.

България това сте Вие!

Всеки град, всеки малък град, всяко село, всяко селце - това сте Вие!

И аз вярвам, че мъдростта ще победи.

Слави Трифонов

Инж. Николай Бендурски: Това е истината, която бях длъжен да споделя с Вас, вместо традиционния политически финал. Няма значение, че дори и на близки до мен хора част от нещата не им харесват. 

Истината е по-силна от всичко!

Няма коментари :

Публикуване на коментар