loading...

вторник, 16 ноември 2021 г.

Хората от "Дружба" и 24 МИР отново предпочетоха Борис Цветков

Хората от  "Дружба" и 24 МИР отново предпочетоха Борис Цветков с над 1000 лични предпочитания - преференции за него са (1004), а предишния им депутат от ГЕРБ получава едва 286. Борис Цветков получава най-много преференции и в сравнения с другите кандидати от листата на БСП за България, хората го пренареждат на второ място, но малкото гласове за БСП оставят извън парламента предпочетения от най-много граждани кандидат.

ОТНОСНО СИТУАЦИЯТА В БСП:

„...От вчера една група от БСП ми искат оставката, но това не ме впечатлява - вътрешната опозиция ми иска оставката от пет години. Но ме изненада, че служебният кабинет чрез говорителя си Антон Кутев ми иска оставката. Изненада ме и, че социалистите - членове на ИК на Румен Радев, ми искат оставката с писмо. Правителството да не се занимават с БСП, а с кризите, а ИК да си гледа балотажа, отсече Нинова....“ След това Нинова добави : „...По думите й вътрешната опозиция на БСП работила през кампанията за "Продължаваме промяната". Новата президентска партия "Продължаваме промяната" отне между 10-15% от БСП, отчете Нинова...“ 

АНАЛИЗ НА КАЗАНОТО: 

Ако това е вярно защо досега не си подала оставка, явно това е голяма част от БСП ? 

"Оттук нататък следва, че както сме отговорни за държавата, така и за симпатизантите, трябва да съм отговорна към онези над 80 000 членове, които гласуваха в пряк избор и 80% от тях ме избрала за председател. Давам си сметка, че поемам вината за всичко, но знам и какво ни очаква", подчерта Нинова. 

АНАЛИЗ НА КАЗАНОТО:

Става все по ясно, че така наречена вътрешна опозиция има повече гласове и влияние от ръководството. Да си бяхте дали сметка преди да изгубин 40 мандата в НС и около 400 000 гласа, които са се преляли в Продължаваме Промяната. 

„...Нинова призова за борба със задкулисието в БСП. Трябва, по думите й, да се изчисти задкулисието в партията. "Работата на тази опозиция бе да руши БСП отвътре. Не хвърлям вина на никого. Бойко Борисов падна от власт и вътрешната опозиция се прехвърли в служебния кабинет, категорична бе Нинова въпреки че подава оставка....“ 

АНАЛИЗ НА КАЗАНОТО:

Ако си член на партия автоматично ти се отнема правото да правиш бизнес и хора от други партии, т.е. ако правиш бизнес трябва да си подбираш внимателно контрагентите. Що се отнася до задкулисието: - да ли някой е забравил изтеклите по всички ТВ-та записи от охранителните камери на Позитано ръководено от Вас ! - може и да попитаме Борис Цветков как се избира председател на БАС?

Няма коментари :

Публикуване на коментар