Павлинка Банинска, която отговаря за обслужванията на клиенти в немската хранителна верига - "Кауфланд", изпраща едни и същи отговори на сигнали и жалби на клиенти на хипермаркета. Независимо от кого и за какво се оплаквате ще получите на мейла си шаблонен текст.
Въпросната служителка Банинска не си прави труда да изясни дори имената на служителката, срещу която има подадено оплакване.
По интересното е, че същият шаблонен отговор се изпраща независимо от вида на оплакването. Да се осъществи телефонна връзка с въпросната Павлинка Банинска е също доста трудно.
Доста често телефонът за обслужване на клиенти 0800 12 220 не се вдига. За сметка на това получавате по мейл въпросния шаблонен отговор след два-три дни.
Ако все пак се свържете по телефона Банинска Ви казва следното - "Няма как да получите друг отговор".
Това ли е немското качество?
Ето го и шаблона, който ползват от "Кауфланд".
Няма коментари:
Публикуване на коментар