Третата
линия на софийското метро ще бъде с опция за движение на автоматични
влакове. Това каза директорът на Метрополитен – София Стоян Братоев, на
метростанция „Сердика” . Братоев показа на директора на лондонското
метро Майк Браун античния комплекс на Сердика и уредбата на Софийското
метро.
Нововъведението обаче все още е в бъдеще време. „Смятаме, че е все още рано за това. Тези влакове са много по-скъпи“, уточни Братоев, цитиран от „Фокус“.
Запитан какви са инвестициите в лондонското метро, Майк Браун каза: „Всяка година инвестираме в лондонското метро 1,8 млрд. евро. Това означава инвестиции в нови влакове, нови сигнализационни системи и нови станции".
Браун е на посещение в България по покана на Британското посолство в рамките на отбелязването на 150-годишнината на Лондонското метро. По думите му лондонското метро може да почерпи опит и идеи от софийското.
„Всичко тук е много вълнуващо. Аз съм убеден, че всичко тук е в сигурни ръце, не само заради Стоян Братоев, но и заради другите колеги“, заяви Браун.
По думите му инфраструктурата в лондонското метро е много стара, което представлява проблем за осигуряването на достъп за инвалиди. „В това отношение, софийското метро е много по-достъпно“, коментира Браун.
Нововъведението обаче все още е в бъдеще време. „Смятаме, че е все още рано за това. Тези влакове са много по-скъпи“, уточни Братоев, цитиран от „Фокус“.
Запитан какви са инвестициите в лондонското метро, Майк Браун каза: „Всяка година инвестираме в лондонското метро 1,8 млрд. евро. Това означава инвестиции в нови влакове, нови сигнализационни системи и нови станции".
Браун е на посещение в България по покана на Британското посолство в рамките на отбелязването на 150-годишнината на Лондонското метро. По думите му лондонското метро може да почерпи опит и идеи от софийското.
„Всичко тук е много вълнуващо. Аз съм убеден, че всичко тук е в сигурни ръце, не само заради Стоян Братоев, но и заради другите колеги“, заяви Браун.
По думите му инфраструктурата в лондонското метро е много стара, което представлява проблем за осигуряването на достъп за инвалиди. „В това отношение, софийското метро е много по-достъпно“, коментира Браун.
Няма коментари:
Публикуване на коментар