loading...

сряда, 1 май 2013 г.

Що за идиотизъм е да се дава част от градските линии на частни фирми

Вчера вечерта около 21.00 ч. автобус 204 в посока "Дружба" беше отново доволно претъпкан. Преди него мина автобус 280 с доста по-малко пътници. Изводът е, че очевидно дружбенци са най-големите купонджии в София!

Доколкото ми се обяснява, проблемът е, че автобус 204 е даден на дългосрочна концесия и договорът не позволявал промяна на транспортната задача. Което обаче не говори никак добре за валидността на направения анализа на пътникопотока. Чудно ми е също как и трите автобусни линии (114, 204, 404), които обслужват "Дружба 2", са дадени на концесия, на какъв принцип са подбрани?!

И въобще що за идиотизъм е да се дава част от градските линии на частни фирми с дългосрочни договори, още повече като в процес е изграждане на метро система, за която много добре се знае, че налага изменения в системата на наземния транспорт!

Казвам го по повод непрекъснатите аргументи, с които ни заливат, за това, че ще има довеждащ транспорт до метрото. До довеждащ транспорт, особено като се има предвид транспортния гений, демонстриран до момента, трябва да се прибягва само в случай, че най-близката метростанция не се намира на пешеходно разстояние.

Петьо Върбанов, Фейсбук

Няма коментари :

Публикуване на коментар