Липсва адекватен довеждащ транспорт до станциите на метрото - емблематичен пример е автобус 114, който би следвало да довежда жителите на Дружба 2 до станция „Цариградско шосе", а се налага хората да се въртят в омагьосан кръг двайсетина минути, за да изминат 700 метра по права линия.
Това заяви Прошко Прошков, общински съветник и член на Националния съвет на "Движение България на гражданите".
По думите му стратегията на Столична община за развитието на обществения транспорт е само красив документ, който не би могъл да бъде реалност преди общината да успее да координира и контролира: изграждането и рехабилитацията на пътната мрежа - инвестиции на самата община, инвестиционните и плановите строежи на доставчиците на комунални услуги; развитието на велосипедната мрежа; подготовката и приемането на устройствени планове; проектирането на елементи на инфраструктурата; плановото инвестиционно отчуждаване.
В момента цари свещен хаос и се пилеят пари за многократно разкопаване на едни и същи улици, отлагат се с години важни обекти поради липса на готовност с проектите или неотчуждени терени. Решенията „на парче" не носят много повече от временен медиен ефект и няколко метра отрязана лента.
Няма коментари:
Публикуване на коментар