Тъй като „Дружба 2” се оказа без бърз достъп до метрото, се предвижда да се направи алея със стълби до станцията на бул. „Цариградско шосе”. Освен това ще се направи тунел, чийто вход да е откъм блок 221.
Тунелът ще води към станцията при Интер експо център. Ще бъде променен и маршрутът на автобус 114, така че той да стане по-бърз и по-удобен за стигане до метростанцията на бул. „Цариградско шосе”.
Строежът на трасето до терминал 2 на летището започна в края на ноември. Участъкът е разделен на три и се изгражда от три обединения. Първата отсечка е от Интер експо център до зоната зад „Кауфланд” - между булевардите „Д. Списаревски” и „Цв. Лазаров”. Тя е дълга 1046 метра, от които около 200 метра ще са надземни.
Всеки трети софиянец ще се вози в метрото ежедневно след около две години. Такива са прогнозите на „Метрополитен”. „Сега подземната железница се ползва от 300 000 души дневно, а с пускането на участъците от „Цариградско шосе” до летището и от „Младост 1” до „Младост 4” те ще се увеличат с още 90 000 души”, прогнозира пред "Монитор" шефът на софийското метро инж. Стоян Братоев.
Няма коментари:
Публикуване на коментар