Кампанията стартира с фокус върху минимум 50 продукта от малката потребителска кошница. От тях най-малко 16 продукта в един магазин трябва да са отбелязани с логото на кампанията. Обхватът на кампанията предвижда осигуряване на седем продуктови групи от малката потребителска кошница, отговарящи на обичайните изисквания за качество и съдържащи всички необходим продукти за разнообразно хранене.
За повишаване на информираността на потребителите, всеки един търговски обект, който се е включил в кампанията, ще ползва логото на инициативата „Достъпно за вас“. То ще бъде позиционирано до стоката, която е предложена в конкретната седмица. На седмична база в министерството ще се прави анализ, за да се следи динамиката на цените.
В следващ етап през сайта на ведомството, в специално изготвена платформа потребителите ще могат да изберат подходящ за тях продукт и да видят откъде могат да го закупят. Министерството на икономиката продължава разговорите с всички потенциални партньори, които имат желание да се включат в кампанията, с идеята тя да достигне до потребителите във всяко едно населено място.
Няма коментари:
Публикуване на коментар