Жителите от етажна собственост в столичния квартал "Дружба" недоволства от услугите на професионален домоуправител.
Наетата за услугата фирма, на която съкооператорите заплащат коректно съответната такса, не изпълнява съвестно задълженията си, оплакват се гражданите. "Оставиха ни 4 дни без асансьор, след като фирмата, която го поддържа, ни предупреди, че ще бъде спрян, защото не е плащано 4 месеца.
Причината - фирмата професионален домоуправител не си е изпълнила ангажимента да плати на асансьорните техници таксата за поддръжка", разказват гражданите. Други поводи за недоволство са извършвани дребни ремонти без да бъдат уведомени живущите, присвояване на пари, почиствания, които са заплащани, но никога не са извършвани. "На общо събрание всеки път идваше нов човек, който не е запознат с проблемите на входа и трябва да се обясняваме всеки път отново", разказа пред Нова телевизия представителят на етажната собственост.
Живущите във входа имат да получават и сума от Министерски съвет за извършените ремонти на покрив и сменена врата, защото в блока има апартаменти, които са държавна собственост. Това обаче не може да стане, защото от фирмата професионален домоуправител не представят необходимите документи за извършването на поправките. Така Министерски съвет се явява длъжник на входа за съответните ремонти.
Към момента след като на случая е дадена гласност отношенията между домоуправителя и етажната собственост са прекратени и изчистени, за което жителите на входа са благодарни. Все още обаче не са предоставени документи за извършваните от фирмата ремонти, от там не са върнали и събраната за поправки сума от 8000 лева. "Слава Богу, договорът беше прекратен", отбелязват гражданите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар