loading...

понеделник, 27 март 2017 г.

1501 гласа от район Искър за Борис Цветков

Благодаря Ви за подкрепата и за получените в 24 МИР 43367 гласа за #Поискайпромяната и за подкрепата на 1734 от Вас за мен като кандидат за народен представител. Вашето доверие към мен за пореден път изключително ме задължава да продължа да работя както досега и да не ви разочаровам. Резултатите в район Искър са 8946 гласа за промяната и бях предпочетен от 1501 от Вас). Получената подкрепа от 4% от гласувалите за листата не са достатъчни за избирането ми за народен представител, защото прагът е от 7%.

Така с гласовете на много граждани от район Искър и от 24 МИР и с негласуването на също немалка част от хората беше предпочетено запазването на статуквото и продължаване на доскорошното управление на държавата, а също и на столицата и района. За съжаление, възможностите за бързо и успешно решаване на много от поставените и съществуващите проблеми на хората остават силно ограничени и ще направят борбата ни продължителна и упорита!

Ще продължа да поддържам контакт с Вас тук и на тел.: 0888 408256, е-mail: bspiskur@gmail.com
Борбата за Красива и справедлива Дружба, район Искър и 24 МИР продължава.

Борис Цветков, Фейсбук

Няма коментари :

Публикуване на коментар