Ето го неговото оплакване:
„Миналата година се свързах с Кауфланд, за да подам оплакване срещу тези брошури във формат А4, които счупиха вратичките на пощенските кутии в нашия вход. Често те са дебели и не се побират и се налага да се използва сила, за да се натъпчат в кутиите. В конкретния случай направих снимки, които никак не са за показване.
За съжаление, не беше отговорено на двете ми писма с входящ номер в системата #KL3623650. Има необходимост от наредба, регламентираща генералния проблем с доставката на непоискана и неадресирана поща.
Необходимо е да разобличим кой е мениджърът, подлагащ клиентите и неклиентите на тормоз, без да носи отговорност за това. Това не е просто агресивна реклама, това е вандализъм в чиста форма!“, пише мъжът в писмо до OFFNews, подписал се като Миро Гечев.
Делото днес
Делото срещу Кауфланд, заведено от бивш негов служител, беше отложено. Водещата по делото съдийка го отлага за 31 октомври с мотиви „неизяснени фактически неща“.
Бившият служител на Кауфланд се защитава сам в съда, той е завел и двама (от стотици по думите му) свидетели, които твърдят в негова защита, че не са го допуснали да влезе в заключените им входове.
От страна на Кауфланд на делото е присъствала юристката на фирмата. Тя твърди, че бившият служител е подписал документ, че е получил наръчника. Той е категоричен, че такава молба не е подписвал. „Има само декларация за междуфирмени правила, в която няма думата „наръчник“, категоричен е засегнатият.
ОЩЕ ПО ТЕМАТА ЧЕТЕТЕ ТУК
Няма коментари:
Публикуване на коментар