Изравнителна сметка за парно и топла вода за близо 7000 лв. получил жител на столичния кв. "Дружба" от топлинния си счетоводител "Техем". Мъжът се шокирал, защото винаги е бил изряден към столичната топлофикация, съобщава в. "Телеграф".
Било петък - 24 юли, отишъл в офиса на фирмата още в понеделник. Показал невероятната сметка, служителката влязла някъде с нея и се бавила близо час. "После излезе с шефката си, двете се тюхкаха, предлагаха ми вода, бонбони", разказва мъжът.
Обещали да решат проблема и той подал жалба, какъвто е редът. След месец дошло писмо с корекция, но сумата отново била огромна - 907 лв.
След поредното обаждане във фирмата пак му обещали, че ще се направи корекция. Но нямало да е с много. Посетилите го у дома служители установили, че всички уреди в апартамента са пломбирани и редовни.
Клиентът припомнил на счетоводителя, че за предишния отоплителен сезон са му възстановили 500 лв.
Случаят е неприятен, имаме готовност да компенсираме клиента, коментират от "Техем". "Допусната е грешка, която е в нашия софтуер при генерирането на фактурата", обясняват оттам. Към момента изравнителната сметка на клиента е в процес на корекция.
Няма коментари:
Публикуване на коментар