loading...

четвъртък, 24 юли 2014 г.

Охраната на "Кауфланд" изнудва за пари млада жена с бебе

Млада майка е възмутена от отношението на охраната на магазин от веригата "Кауфланд". Тя се е почувствала унизена заради липсата на човечност и разбиране от тяхна страна. Освен това е била заплашена и изнудена от охранителите.

Жената разказва историята си в популярен интернет форум. Ето какво е написала тя:

"Добър вечер. Искам да споделя какво ми се случи днес в "Кауфланд". Бях с количката и купих неща за 30 лв. но понеже не мога да нося всичко, сложих плика с картофите отдолу на количката и на касата забравих да ги извадя, а карофите струваха няма и 2 лв.

Платих сметката и си тръгнах обаче охрааната ме спря и ми каза за картофите, от което аз се стъписах. Извиних се и исках да си ги платя, обаче те ми казаха че не става така и трябва да ме глобят със 100 лв. Накрая склониха на 50, понеже съм го направила, без да искам и съм с бебе. Дадох само 10, но подписах протокол и им дължа още 40.

Жената е притеснена, защото освен всичко, охранителите са я заплашили, че могат да я осъдят, ако тя не плати посочената от тях сума - нещо, на което те всъщност нямат право.

Друг потребител във форума й отговаря, че по принцип необявена стока се заплаща в троен размер. Той обаче я съветва: "Да не говорим, че ти можеш да ги осъди - не могат да ти искат никакви пари. Охранителните фирми отдавна нямат такива правомощия".

PIK.bg

Няма коментари :

Публикуване на коментар