loading...

понеделник, 3 февруари 2014 г.

Звездният талант на Дружба, Лидия Иванова

Талант, упоритост и издръжливост - много често тези три качества са правилната формула за успех в плуването. Именно с тях може да бъде описана Лидия Иванова.
Само през миналата година 22-годишната софиянка успя да вземе 2 сребра от силния турнир "Evropa 2013" в Нови Сад (на 100 и 800 м свободен стил). Състезателката на ПК "Левски" участва и в 4 кръга от Европейската купа, като направи най-доброто си класиране в Унгария - 9-о място на 10 км.

- Предвид впечатляващите ти резултати, има ли нещо, към което се стремиш?

- Разбира се, към Рио 2016. Олимпиадата е крайната цел. Но преди това трябва да се свърши много работа.

- Освен че тренираш плуване, учиш и право. Имаш ли проблеми да ги съчетаваш?

- Не, само един път са ме късали на изпит. Беше по вещно право. Но само защото не успях да се явя - имах състезание. По-късно го взех без проблем.

- Кои са идолите ти в плуването?

- Британката Кери-Ан Пейн. Това, което тя прави във водата, наистина е невероятно.

- Как се запали по плуването?

- Родителите ми ме записаха още като бях на 7 години. Те нямат нищо общо със спорта. Баща ми е авиотехник, а майка ми - инженер. Аз живея в "Дружба" 2, първоначално плувах в училищния басейн. Първият ми треньор Емил Стоичков, който за съжаление почина, беше страхотен - научи ме на много неща. През 2007 г. участвах на Европейското в Милано. След това се появи Адриана Прокопиева. До ден днешен сме неразделни.

- Какво правиш в свободното си време, когато не си басейна или не четеш за някой изпит по право?
- Много обичам да ходя на кино с приятели. Имаме вила на Щъркелово гнездо. Обожавам да ходя там, тъй като мога и да тренирам, и да релаксирам. Гледам и често да говоря със сестра ми Ивета. Тя завърши френската гимназия и сега учи в Париж. Двете плувахме заедно до VIII клас, но после я удари бохемският живот. Много я обичам.

standartnews.com


Няма коментари :

Публикуване на коментар