loading...

вторник, 23 септември 2014 г.

Пълен хаос в дружбенското 8-мо РПУ, няма кой да приема сигналите на граждани

В дружбенското 8-мо РПУ цари пълен хаос, безотговорност и симулация на работа, видя репортер на сайта.

Докато служители си пиеха кафето на слънце, то друга си вкарваше вътре торбите с домати и чушки, да не би в кварталното районно да са почнали да правят лютеница?
Друга служителка си вкара детето, да я чака вътре, да не би кварталното районно да е станало училище или детска градина?

В същото време граждани чакаха на опашка, някой да бъде така добър и да им обърне внимание, все пак ние плащаме заплатата на въпросните служители, които трудно някой ще се излъже да вземе на друга работа.

Е, аз лично успях да се добера до служител от "Икономическа" полиция. Това става въпреки опитите на добре разгърдена полицайка да ме отпрати. Младото девойче до такава степен се бе разгърдило, че за малко да й се види сутиена, не че имаше много съдържание в него. Да се чуди човек, какво е правила в стаята...

Влезнах в стаята и ми направи неприятно впечатление, че и там, както и в много други стаи стои плакат на ЦСКА, то и аз съм от ЦСКА, ама е редното родната полиция поне да се прави на неутрална по отношение на футболните страсти, или аз нещо се лъжа.

След много опити и проблеми все пак подадох жалбата си за извършеното престъпление, но тази липса на организация и отношение е - СКАНДАЛНА. Аз, ако бях началник на подобно РПУ, то на секундата си хвърлям оставката, но аз съм мъж, а в днешно време мъжете са малко!!!

Николай Георгиев

Няма коментари :

Публикуване на коментар